luni, 18 februarie 2008

Răspunsuri la întrebările şi comentariile făcute de prietenii mei, pe blog

Lui ge.co.
Aveţi dreptate, la Băluşeni s-au tocat banii, nu aveţi apă potabilă, canalizare, nu aveţi utilităţi, singurul lucru care s-a făcut, este alimentarea cu apă de la Draxini, în perioada 2000-2004, atunci s-a refăcut şi drumul, însă, fără a vorbi în vânt, când vom prelua guvernarea, vom avea grijă ca aceste probleme să fie rezolvate, inclusiv alimentarea cu gaze.
Domnului Anonim, care a scris un comentariu la data de 14 februarie, referitor la armata care se făcea înainte........
Este adevărat că, într-o societate civilizată, nu este nevoie de prea multă călire, însă societatea românească, încă nu este. Sunt multe cazurile în care am văzut elevi care bat profesorii, care întrec orice limită a lipsei bunului simţ. Vă întreb, se întâmpla ca în armată, soldatul să comande superiorul ierarhic, să-l contrazică ?
Bibanii adevăraţi de azi, sunt cei care stau în umbră, anonimi, critică, judecă şi aşteaptă la cotitură, poate, poate, te dezechilibrezi şi cazi, ca să preia ei frâiele şi de acolo, arată cu degetul la cel care a făcut ceva sau dacă-s impotenţi să facă ceva.....dau vina pe cel dinainte.
Dar, revenind la respect şi disciplină, vedeţi dvs., unii tineri, astăzi, au întrecut măsura, sunt poveri pentru părinţii lor şi societate, nu au noţiunile de disciplină, respect, muncă şi răsplata muncii. Zic unii, căci sunt şi tineri valoroşi care fac cinste familiilor lor.
Despre amintirile din armată.....astea sunt, toţi avem astfel de amintiri( mă refer la cei de la 30 ani în sus), aşa erau vremurile, până la urmă, n-a murit nimeni de armată făcută.....am înghiţit găluşca toţi aspiranţii la bărbăţie....şi poate e mai bine aşa....
Altui domn Anonim, care s-a referit la declaraţia domnului Cristian Diaconescu
Într-adevăr, domnul Cristian Diaconescu, este un social democrat foarte serios. Doriţi părerea mea? Eu îl văd la Preşedinţie sau la Guvern. Sigur, este doar părerea mea. Într-o societate, indiferent care este ea, nu unul singur sau 2-3 indivizi, pot determina sensul lucrurilor.
Domnului Anonim care se întreabă, dacă m-am schimbat faţă de cum eram perceput înainte...
Dacă unii îmi zic "baron cu blog ", eu cred că sunt răutăcioşi, în fond blog, poate să-şi facă oricine, îţi trebuie timp să te ocupi de el. Tot blog poate să-şi facă şi cel care nu are nimic de ascuns, care poate să-şi prezinte activitatea, la vedere. Eu nu m-am schimbat, sunt acelaşi, doar că m-am mai modernizat cu nenea blogul, este altceva.....că-mi zic unii baron, nu-s domnule...sunt alţii de o mie de ori mai baroni ca mine.....politicieni sau nu....
Dar, revenind la blog, aproape este obligatoriu, ca persoană publică, să fii transparent în ceea ce faci şi această interfaţă electronică, precum este blogul, ajută la îndeplinirea acestui lucru, pe lângă altele....
Tot blogul îmi oferă posibilitatea să mă cunoască şi altfel oamenii, să vorbesc cu ei, deşi sunt cam mulţi anonimii, care îmi scriu, mi-aş fi dorit să-şi spună numele, dar atunci, nu mai era "domnul Anonim", nu ?
Mă întrebaţi de un program aprobat prin HG 1034.......nu spuneţi ce program şi din ce an este hotărârea...am căutat în toţi anii, începând din 2001..singurul act legislativ care ar putea suscita interesul publicului larg, este cel conţinut de HG 1034/2003, privind aprobarea Normeleor metodologice de aplicare a OG 36/2002, privind impozitele si taxele locale. Despre acest act este vorba? Va rog sa reveniti cu precizari. Oricum OG 36/2002 este abrogata in totalitate la data la care va scriu, prin HG 1278/2002 se stipuleaza modalităţile de calcul ale acestor taxe si impozite locale.
Domnului Mihu, care mă felicită pentru ideea unui blog.....
Vă mulţumesc pentru aprecierile dvs., îmi faceţi observaţia de a nu mai fi aşa oficial....eu cred că nu sunt şi chiar multă lume îmi zice că ar trebui să fiu mai oficial, mai cu ştaif, să nu spun aşa, pe direct, lucrurilor pe nume. Poate că au dreptate şi cei care îmi recomandă să fiu apretat şi cei care zic să nu fiu oficial......însă eu, să nu fiu deschis şi direct, m-aş sufoca...mai ales acum, când văd şi aud atâtea nedreptăţi....ce să fac .....să-mi pun limba pe moaţe?.....aş fi un caraghios. Deci, eu nu mă schimb după alţii....chiar dacă îmi fac duşmani.... Mai cred că sinceritatea este o calitate şi astăzi, chiar dacă nu o apreciază mulţi.....
Domnului Anonim care a scris un comentariu pe 16 februarie........
Încă o dată vă spun că, a-ţi face blog, chiar nu costă bani....încercaţi şi dvs......
Întrebaţi de bani furaţi, nu ştiu despre ce vorbiţi, iar se face referire la baroni locali....de parcă ăştia ar fi, nu ştiu ce-s ăia? nişte indivizi de pe Lună...mulţi frustraţi şi chiar fără imaginaţie, au preluat o astfel de etichetă şi în umbra anonimatului, tot o afişează. Dacă vorbim aşa, de o râcă pe suflet a unor impotenţi..da, mai admit...până la urmă şi invidia şi răutatea sunt nişte calităţi pentru unii oameni....dar, dacă stai să pândeşti şi interpretezi NUMAI în stil personal ce fac alţii...atunci, daţi-mi voie, să ignor această titulatură....aplicată oricui, din orice partid....chiar, uitaţi-vă, domnule Anonim, în jurul dvs. şi depistaţi baronii veritabili....aveţi curajul?.....si mai spuneţi-o acelora :"domnule baron, eu consider ca dumneata trebuie să crăpi, ca să mă aşez eu în locul dumitale "...........
În PSD nu este mizerie. Uitaţi-vă un pic, nu mai departe, la parlamentarii care reprezintă partidele de la putere, în Botoşani, pe câţi dintre dumneavoastră, nu v-au înşelat ?
Arătaţi-mi mie, un cetăţean care se simte înşelat de mine. Din contra, am încercat să ajut pe mulţi concetăţeni de-ai mei, nu vreau să nominalizez.....sunt prea mulţi....şi Dumnezeu vede.
Faceţi trimitere la DNA, ce să vă spun, puterea actuală, de cum a ajuns la conducere şi-a făcut un scop în sine(în loc să guverneze bine şi cu folos pentru cei mulţi) în a construi dosare pentru liderii din opoziţie. Vă asigur că sunt făcute aiurea, fără temei legal, cu grave încălcări ale drepturilor individului, de parcă am trăi în Africa.....poate acolo, răutatea nu a ajuns la rang de artă..nu vor avea sorţi de izbândă, deloc, domnule Anonim, căci nu poţi merge pe înscenări la infinit....
Revin la DNA, da, am dosar fabricat, pentru că am muncit.....dacă nu munceşti, dacă nu faci nimic, dar chiar nimic, eventual beneficiezi de ajutoare...nu-ţi face nimeni dosar la DNA...din contra, îţi mai plângi şi de milă , pe posturile TV şi o poţi duce mai bine, tot fără muncă. Dacă aveţi dovezi că am furat, am înşelat, am luat mită, am primit suveniruri,etc, vă rog să nominalizaţi.
Tot dvs., domnule Anonim, mă întrebaţi de "căţeluşul cu părul creţ" ..ei bine, n-am scris nimic pe blog până acum...am zis să vorbim serios şi pe fapte concrete..dar vă explic, ce-i cu căţeluşul cu părul creţ:
In 2004, din dorinţa de a ajunge în Parlament şi tineri, femei.....la propunerea liderului de partid, în campania electorală, am cooptat un tânăr care, alături de cei din echipă, chiar a devenit deputat, pe listele PSD Botoşani. Este vorba de domnul deputat Cătălin Obuf Buhăianu.
Ulterior, domnia sa a trădat partidul şi a plecat la alt partid, trcând în opoziţie, cum se află şi în prezent, PDL-ul. Dar nu numai asta, a început să critice şi să acuze tocmai pe cei care s-au alăturat ideii de a-l promova în Parlamentul României. Cert este că şi mie, personal, mi-a adus foarte multe acuzaţii, chiar cerându-mi demisia din funcţie. Eu nu am zis nimic, doar la insistenţa presei, am limitat unele răspunsuri la adresa lui, considerându-l doar un căţeluş plimbăreţ. Aflaţi adevărul dacă vreţi să ştiţi. Am fost chemat în judecată şi mi se cer daune de 50 milioane lei. Ce părere aveţi ?
Tot , domnul Anonim, îmi cere să enunţ opinii, idei, programe...ei bine, enunţ câteva opinii ale mele, pe marginea cărora şi în plus, vom mai vorbi:
- despre profitori ca cei de sus, consider că nu mai au ce căuta în politică
- în România, va fi bine atunci când va exista o clasă de mijloc puternică şi majoritară, pentru aceasta, consider că românii trebuie să devină foarte, foarte serioşi, nu se mai poate merge înainte, cu aşa zişii patroni, care înşeală salariaţii, care aplică "politica tunului ".
- dacă vorbim de lege, îmi permit o opinie, în România, este nevoie de o legislaţie serioasă, coerentă şi care să fie respectată de la vlădica la opincă, de către toţi !
- tot, în România, este nevoie de un aparat admninistrativ foarte foarte serios. Dacă se întâmplă, ceea ce se întâmplă azi, este tocmai pentru că, unele grupuri de interese obscure, nu ar dori ca unii sau alţii să le strice treburile. Mai grav este că o parte din cizma comunistă, cu faţadă capitalistă, acţionează nimicitor, zi de zi, pentru a distruge imaginea unui om, a unui potenţial răscolitor de nereguli ale lor....
În Botoşani, cunosc câteva cizme dintre acestea care, în viziunea apărării "dreptului la informaţie sau a transparenţei" sau chipurile, al apărării banului public, sug adânc din foloasele necuvenite- cunoaşteţi sintagma " hoţul strigă hoţul!".
- Mai consider că ACUM este nevoie şi de PATRIOTISM, dublat de o mare RESPONSABILITATE. Mulţi spun "după mine, potopul ", nu este normal, oameni buni...vă daţi seama, spre unde ne îndreptăm?
Pe curând.
Cu respect,
Constantin Contac

4 comentarii:

  1. Domnule Contac, ce parere aveti de ceea ce se intampla in acest moment la sc Termica sa? nu aveti nimic de spus? Nu ar trebui sa aflati despre ce e vorba, sa va interesati personal, sa cautati un vinovat? toti se reped sa acuze, insa investigatiile care se fac sunt doar de suprafata! nu se cauta vinovatul, ci se cauta un tap ispasitor! cum puteti sta cu mainile in san? faceti ceva pentru orasul dvs, faceti ceva pt constiinta dvs! nu priviti lucrurile din exterior si nu va lasati influentat! implicati-va, aflati singur raspunsul, fara a fi manipulat! inca mai am incredere in dvs, nu ma dezamagiti! astept o schimbare!!

    RăspundețiȘtergere
  2. esti un taran prost! si ne faci de rusine .

    RăspundețiȘtergere
  3. si nu te mai lega de carcotasii, ei sunt cei mai tari si cei mai inteligenti .Asa ca dispari

    RăspundețiȘtergere
  4. cacat in ploaie ce esti !!!

    RăspundețiȘtergere