miercuri, 16 aprilie 2008

Un gând bun, de Sfintele Sărbători ale Paştelui


Lumina şi Forţa Sfintelor Sărbători ale Paştelui, să vă înarmeze şi înfrumuseţeze sufletele, să vă deschidă inimile spre iubire, credinţă, înţelegere, iertare.
Să încercăm să fim mai buni, să ne bucurăm cât putem de mult de frumuseţea tuturor lucrurilor frumos orânduite de Bunul Dumnezeu, în aceste zile de sărbătoare, pentru a putea să împărtăşim şi aproapelui nostru câtuşi de puţin din această dragoste, ca o continuare a dragostei arătate de Domnul Nostru Iisus Hristos, la începuturile noastre de credinţă.
Paşte plin de bucurie tuturor botoşănenilor şi românilor în general, să avem convingerea că Lumina Invierii ne va călăuzi în tot restul anului.
Cu desebit respect,
Constantin Conţac

3 comentarii:

  1. Va urez sanatate multa,ca de asta avem nevoie toti,dumneavoastra si intregii familii!Un paste fericit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim domnule Contac pentru urare, sa va dea Dumnezeu sanatate ca sunteti singurul om cu dreptatea si nimeni nu ar trebui sa va supere cu nimic pentru ca si dvs. ati avut intelegere pentru multi, chiar si pentru dusmani.
    Imi zicea o vecina care a lucrat la dvs. ca sunteti un om drept si cu mila fata de oameni, ca nu faceati niciodata vreo deosebire la premii, sau vreun cadouas pentru ziua femeii, la toata lumea ofereati la fel, o atentie care era un lucru deosebit care nu si l-ar fi permis oricine. Cinste dvs.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-as fi dorit sa nu apelez la aceasta oportunitate dar ma simt silita sa o fac .Vreau sa va salut domnule presedinte si sa va cer permisiunea de a va pune o intrebare la care va rog sa fiti sincer:Ce satisfactie aveti cand vedeti un elefant incercand sa zdrobeasca un purece? Am pus aceasta intrebare deoarece asta este pozitia mea (de purece),fata de dumneavoastra.Mi-as fi dorit sa zdrobiti persoane de calibrul dumneavoastra, care va sunt contracandidati redutabili si dusmani inversunati, nu sa aplecati urchea la toate mizariile debitate de acesti indivizi pusi pe capatuiala.Nu am gresit cu nimic fata de dumneavoastra,am incercat sa fiu un om corect,onest si integru si nu m-am priceput sa fac alte lucruri, am stiut doar sa muncesc cinstit, dar din nefericire, aceste calitati nu mai au valoare in societatea in care traim.Cu siguranta ati fost suparat pe mine ca nu am acceptat locul oferit de dumneavoastra pentru a lucra la sediul PSD si acum vreau sa dau o explicatie in acest sens:as fi dorit sa lucrez acolo, pentruca asta facem de 8 ani de zile, chiar daca o faceam in alta locatie, respectiv biroul senatorial, dar la sediul PSD, din nefericire, sunt prea multi sefi, toti vin si dau ordine, toti vin si urla la tine, toti sunt nemultumiti daca nu ii tratezi ca atare, iar tu ca simplu slujbas nu mai stii ce sa intelegi.Asta este motivul pentru care nu am acceptat sa merg acolo.Mi-ati reprosat ca m-am aliat cu diferite persoane impotriva dumneavoastra si am fost siderata de aceasta afirmatie.Ce as fi putut face eu un muritor de rand impotriva dumneavoastra?Eu nu gasesc raspuns la aceasta intrebare,poate imi puteti raspunde dumneavoastra.Am lucrat pentru una din aceste persoane, dar mi-am facut doar munca iar daca am fost vazuta in preajma ei tot timpulsi am insotit-o si la Bucuresti, am facut acest lucru pentruca, tot timpul imi repeta ca ma poate inlocui, iar eu aveam nevoie de putinii bani pe care ii primeam.Nu mi-a facut placere sa lucrez cu un astfel de om dar uneori aparentele inseala.Regret enorm ziua in care am acceptat ca aceasta persoana sa intre in viata mea, dar si la varsta mea mai poti fi naiv, iar cand ai nevoie de cativa banuti in plus uneori nu mai rationezi cum trebuie. Am pierdut 8 ani de munca si 8 ani din viata mea, era sa-mi pierd si familia din cauza ei dar m-am oprit la timp desi prea tarziu ca sa mai pot face ceva.Nu vreau sa va suparati pe mine ca am recurs la aceasta solutie dar nu aveam alternativa.Va doresc succes in alegeri si multa sanatate,
    cu deosebit respect Daniela Lozneanu

    RăspundețiȘtergere