marți, 8 aprilie 2008

Raspund prietenilor care mi-au scris ultima data

1. Domnule Anonim,
Legat de drumul Manolaeasa-Borolea, nu imi apartine decizia, am facut si eu demersuri, ca si dvs., pana in prezent, tacere. Nu promit marea cu sarea, insa sper sa pot ajunge, in viitor,sa fac ceva pentru locuitorii din zona.

2. Domnule Anonim,
Ma faci mincinos, pentru faptul ca am spus ca incubatorul de afaceri nu functioneaza la nivelul propus prin proiect, eu cand am facut afirmatia, am avut la baza o statistica pe tara, pentru astfel de obiective si aceasta spune despre cel din Botosani, ca are o folosinta de cel mult 11%. Poti de asemenea verifica aceasta informatie "loco", interesandu-te la primarie, incepand de la punerea in functiune si pana cum, care este coeficientul de acoperire al incubatorului si ce venituri a adus in aceeasi perioada. Eu nu zic, sunt si eu botosanean, dar cand e sa recunoastem ca nu stam pe "roze", s-o spunem nu sa ne ascundem ca "anonimii".

3. Domnule Anonim,
Ma sfatuiti "sa nu ma aliez cu PNL, ca ar fi o mare greseala". Propunerea de colaborare a venit din partea PNL, nu a PSD, vom vedea, decizia se va lua intr-o forma, ideea este ca, pentru a guverna intr-o democratie, iti trebuie si aliante.

4. Domnule Anonim,
Imi spuneti ca in scoli se impart cadouri si fluturasi cu insemne politice, insa daca veti observa, cei ce fac asta, sunt cei de la putere, poate si fostii lor prieteni de la PD....eu sunt in opozitie deocamdata...., vad ca nici ziarele nu scriu despre aceste practici, poate le si sustin....mai stii?

5. Domnule Anonim,
Ma felicitati pentru blog, recunoasteti ca nu sunteti fanul meu, nici nu e cazul, imi imaginez ca sunteti un om serios, intre doua varste, asa ca mine, adevarul e ca te simti bine cand te mai incurajeaza cate un prieten, parca prea se canta, numai pe note false....pe toate caile, prin toate mijloacele si sub toate formele......despre cine scrie pe blog, va spun ca eu, impreuna cu Şeherezada, ne aşezăm seara, la gura sobei şi ea îmi dictează poveştile, iar eu le scriu, a doua zi, pe blog....Şeherezada sigur e nevastămea, MARICICA.....mai glumim şi noi, domne..

6. Domnului Anonim,
Care se tot răsteşte şi răţoieşte de vreo două săptămâni pe blog, de aici, din spatele casei, în care-şi ţine flota de 27 de autotrenuri şi 8 autospeciale......
Te felicit pentru succesul matale din Ca ca nada, parcă totuşi puteai să-ţi faci flotă şi aici(mulţi au făcut mult mai mult ca matale), dacă chiar eşti bun de muncă şi serios, cum laşi să se înţeleagă. Eu am rămas aici, cu ai mei, la bine şi la rău, am dovedit în acest timp că sunt un bun manager, adică am păstrat echipa serioasă de la TASA, am considerat că nicăieri nu dovedeşti că ai fi mai bun decât cei băştinaşi( recunoaste ca greu accepta strainii acest lucru, tot imigrant iti spun si dupa 30 de ani de stat printre ei), am considerat de asemenea că ai datoria să pui umărul pentru ţărişoara ta, în care te-ai născut, oricât ar fi ea de vitregită, cum o văd unii acum, am rămas de asemenea aici să lucrăm drumuri, să construim, ca să poţi matale să te plimbi cu autotrenul proprietate personala, sa nu-ţi mânjeşti botinele imaculate canadiene ,pe drumurile din România şi dacă chiar aşa de acrit esti de aceste locuri, de ce te tot holbezi pe net şi vomiţi pe ecran, domnu cu flotila? Crezi ca ajuta ?
O rugaminte, domnule anonim, nu insaila prostii, cu si fara nu stiu care maistru Lupu, vorbesti prostii, domnule, vino o data la mine la birou si hai sa discutam barbateste, nu ma tot musca, asa ascuns ca o omida, din scorbura plina de bunastare a Ca nadei.
Inca ceva, aici la Botosani, noi traim asa cum traim, se poate si mai rau, insa sa stii ca ne respectam si chiar nu-i nicio suferinta ca matale ai flotila, dar nici drag tare n-avem pentru matale, iti doresc succes si tine minte o vorba romaneasca: "cainele moare de drum lung si prostul moare de grija altuia".
Despre literatura, domnule, las-o balta, nu e cazul, sa-mi dai lectii de pe flotila, ai treaba...destula.
Multumesc, in numele botosanenilor, ca ne-ai facut pe toti prosti si te felicitam pentru faptul ca matale esti singurul care te-ai salvat in poale la tanti Ca nada, cu flotila, cu tot.
Vino, domnule aici si povesteste botosanenilor cum se fac afaceri la cheie, cum se pot imbogati, cum i-ai putea ajuta sa o duca mai bine, nu sa-i faci prosti si gata. Cred ca prostovan esti matale.

7. Domnului Anonim,
Intrebati de cuantumul chiriei in cadrul Incubatorului de afaceri, aceste informatii ar trebui sa le obtineti de la Primaria municipiului Botosani, care este si proprietara locatiei. La darea acestuia in folosinta, probabil erau niste facilitati acordate firmelor, pe o perioada de timp, acum nu mai stiu, interesati-va acolo.
De acord cu dvs asupra faptului ca fara a produce, nu poti avea crestere economica, ca fara a crea locuri de munca, nu poti avea bunastare, dar ce te faci ca mai nou, multi s-au dezobisnuit sa munceasca, ar vrea s-o duca foarte bine, cu de toate, dar fara munca, am sau n-am, dreptate?

Mai vorbim,
Cu respect pentru botosanenii seriosi,
Contac Constantin

3 comentarii:

  1. Domnule Contac..v-am scris cu ceva vreme in urma in leg cu DJ 282H TODIRENI-RAUSENI-CALARASI-BERZA(DN 24C)si nu ati zis nimic de el. E in stare foarte critica... Astept un raspuns la obiect, clar si sincer.Multumesc si o zi buna

    RăspundețiȘtergere
  2. cine-i comentatorul care se scapa pe el, chiar aici pe pe blog? chiar nu-si da seama ca e caraghios? daca are ceva personal cu domnul Contac, sa i-o zica in fata, sa-si spuna numele, nu sa latre ca un las pe unde-l apuca diareea.....poate-i nebun? , auzi desteptu, noi botosanenii suntem prosti, el e destept si e singurul, sa-si vada de paranoia lui, sa-si faca harachiri, sa se dea sub tren, orice ii permitem sa faca, ca mi-l imaginez a fi un vierme paros si ros pe dinauntru de invidie

    RăspundețiȘtergere
  3. Hristos a Inviat

    Domnule Conţac mă numesc Dudau Valentin si sunt născut în Loc. Dacia com. Nicseni si vă rog să-mi permiteţi sa discut despre problemele acestei localitati pe care eu am parasit-o acum 25 ani din cauza lipsei curentului electric si a drumului de acces. Între timp se pare ca problema curentului electric a fost rezolvată.Dacă nu aţi auzit pana acum de aceasta localitate ea se afla izolata la aproximativ 6 km de Nicseni,6km de Costesti, 6km de drumul judetean Botosani-Săveni, accesul se face numai pe drumuri de pamânt iar când plouă este ceva de evul mediu care nu se poate descrie in cuvinte.Chiar nu interesează pe nimeni de la judeţ soarta copiilor care fac naveta la scoala de la Nicşeni prin noroi pana la genunchi aproape zilnic sau pensionarilor care se duc la un cabinet medical sau la cumparaturi,nu pot interveni in aceasta localitate maşina Salvării, Pompierii,Politia etc decât in zilele cu soare.Actualmente domiciliez in Jud. Ialomita Loc. Slobozia si as dori să investesc în această zona dar ma lovesc de problema drumului de acces.Va scriu dumneavoastra in speranta ca vara aceasta electorală le va aduce ceva pietre pe drumul desfundat si locuitorilor din acest uitat catun al Jud.Botosani

    Cu deosebita stima
    Drd. Dudau Valentin

    RăspundețiȘtergere