luni, 14 aprilie 2008

continuare răspunsuri

1. Domnului Anonim
Care întreabă dacă se va interveni pe DJ 282H Todireni-Răuseni-Călăraşi-Berza
Vă invit la sediul Consiliului Judeţean, pentru a discuta acest aspect, de preferinta lunea, incepand cu ora 8,45.

2. Domnului Anonim
Care se înflăcărează tot mai mult, în a explica ce înseamnă cuvântul flotă : da, se uzitează acest termen, în anumite condiţii, în conformitate cu DEX-ul: "FLÓTĂ, flote, s.f. 1. Totalitatea navelor fluviale, maritime sau aeriene ale unui stat", ori matale, le amesteci, vapoare cu tractoare si autotrenuri speciale.....în sfârşit, nici asta n-ar fi supărător, că, deh, limba română a devenit de nerecunoscut acum, astfel încât bietul DEX, abia face faţă cu noile cuvinte, adoptate în limbaj şi care se practică de către noi toţi, făcând abstracţie de legitimitatea lor, agasant este că tot te chinui să faci pe toţi botoşănenii "prosti grămadă", ştii matale, e o vorbă, "că cine zice, ăla e....."am priceput, matale eşti deşteptul, deştepţilor din Ca ca nada, noi ăştialalţi, botoşănenii, proşti. Asta e opinia dvs., pe care o respectăm.......că fiecare se exprimă exact atât cât îl duce capul!
De când mă ştiu, n-am pupat pe nimeni în.........iar cuvântul tovarăş este tot din DEX, înseamnă camarad, prieten, coleg, etc.....deci, îl putem şi acum folosi, chiar dacă, avem unele resentimente, pentru contextul în care l-am folosit cu toţii, în istoria noastră recentă.
Nu-mi propun să întreţin cu matale nicio polemică, văd că n-am cu cine, te-am invitat să vorbim, te-am invitat să-ţi spui numele...n-are rost, de azi înainte, nu-ţi voi răspunde la murdării, pentru simplul fapt că nu-mi plac zoioşii în gândire. Afirmi la un moment dat " mai bine erai alături, la spitalul de nebuni.....", nu multumesc, alaturi de cine, de matale?, nu multumesc, iti urez sănătate, multa sănătate, limpezirea gândurilor inceţoşate, cred că suferi mult .....îmi pare rău. Las să fii matale fericit, acolo în C......, să ai parte de o mică , mică satisfacţie, că, la adăpostul anonimatului, îl fac în fel şi chip pe Conţac....oamenii care mă cunosc şi care îi respect, îmi sunt de ajuns, pentru a nu-mi fi ruşine de ceea ce am trăit până acum.....bune, rele.....

3. Legat de reportajul de la Antena 1, îmi însuşesc critica, însă să ştiţi că, cele afirmate au fost în pauzele de discuţii, eu ieşindu-mi din morga clasică, din faţa aparatului de filmare.

4. Cadrele didactice spun că nu primesc de la primăriile din judeţ decât 3 tichete, de Paşte, îmi pare rău, probabil, în bugetul acestora nu a fost prinsă întreaga sumă, însă, aud că Guvernul le-ar reduce şi pe acestea, din spirit de economie, în sfârşit, dacă aţi apucat să le luaţi, e bine. În general, primăriile au fost atenţionate , la fiecare întâlnire, să aibă grijă de profesorii din comune, de medicii din comune, să facă plăţile la timp, nimeni să nu sufere. Vom avea în vedere aceste aspecte mereu, pe viitor.

5. Domnului Anonim
Care polemizează pe blog cu celalalt comentator de pe blog, din Canada, domnilor, chiar nu-mi doresc să vă jigniţi, aici pe blog, caut să păstrez un dialog cu fiecare, îmi doresc să fie constructiv, dacă se transformă în altceva, vă rog să găsiţi o altă modalitate de refulare.....decât scrisul pe blogg, cu 10 jigniri într-o frază......îmi displace şi vă discreditează, cam ceva în genul "alt nebun sufera in anonimat".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu