joi, 24 iulie 2008

Mă întreabă un prieten de ce sunt dezamăgit ?
Nu aveam dorinţa, pe moment, de a vorbi şi explica, poate şi pentru că, rar, foarte rar, mă "deschid" sufleteşte, dar pe blog, o pot face.....chiar vreau să spun.
Sunt dezamăgit de mulţi oameni pe care i-am ajutat şi i-am înţeles, atunci când erau "pe muchie de cuţit", cum se spune şi e normal şi creştineşte, să sari în ajutorul celuilalt, suntem datori la acest lucru, însă aceştia au fost primii care m-au vândut.
Sunt dezamăgit de unii din cei cu care am lucrat şi pe care i-am ajutat să ajungă acolo unde sunt şi care au uitat să aibă un minim respect, am zis minim, pentru Dumnezeu, maxim!
N-a fost zi de la Dumnezeu, cât am fost într-o funcţie, să nu-mi intre un amărât pe uşă şi pe care să nu-l fi sfătuit măcar cu o vorbă bună, văzându-i starea de disperare, sau mai mult, am pus umărul şi am făcut ceva pentru el, faptic, să-i mai alin amărăciunea...şi câţi şi câţi?
Sunt dezamăgit de aşa zişii prieteni care mă linguşesc în faţă şi pe la spate mi-ar da în cap, başca o bârfă urâtă, fără sfărşit......
Sunt dezamăgit de alţii care pot schimba unele lucruri în bine, prin prisma putinţei şi funcţiei şi care din rea voinţă, nu o fac....laşităţi umane.
Sunt dezamăgit că atunci când am strigat în gura mare adevărul, au sărit o mie, să spună că sunt nebun.........că am interese........dacă aş fi minţit, sigur n-aş fi fost atacat.
Sunt dezamăgit că unii din cei cu care am mâncat împreună o pâine, ani de zile, s-au făcut sfătuitori de taină ai unor parveniţi de pe toate scările sociale.
Sunt dezamăgit de cei care cheltuiau bani pentru flori, de ziua mea şi care făceau asta din datorie. Ce datorie ? Cine le-a pretins vreodată ceva?
Sunt dezamăgit de societatea noastră care nu mai reuşeşte să iasă din marasmul în care ne zbatem, tocmai pentru că minciuna, are rang de adevăr şi nebunia, trece drept stare de normalitate.
Copiii noştri, nepoţii noştri, ce vor face, trăind într-o astfel de lume bolnavă?
Eu am muncit până acum, mai mult decât m-au ţinut puterile, nu-mi este ruşine cu ce am realizat până acum, dar tinerii noştri, cei pe care ne vom baza mâine, ce fel de elan, moral, forţă vor avea, pentru a răzbi pentru ei şi familiile lor? Dar ce familii ? Mai e la modă, familia? Dar nu modă, e nevoie, de ea ?
Sunt dezamăgit de procurori şi dosare făcute la comandă, să distrugă un om şi care lucrează contra dreptăţii, ei înşişi fiind plătiţi foarte bine din bani publici, să scoată la lumină adevărul şi dreptatea, ce-o mai fi şi cu noţiunile astea ? o să fie scoase din DEX, cuvintele astea, altele sunt la loc de cinste şi pe deasupra, moderne.
Şi multe alte dezamăgiri care chinuie pe mulţi români, mă aliez lor să vorbim ca de la suflet la suflet.
Da, îmi va trece dezamăgirea, pentru că îmi stă în fire să lupt, nu voi urâ pe nimeni care nu reuşeşte să se respecte măcar pe el însuşi, voi continua să ajut şi să văd în oameni sămânţa Dumnezeirii, pe cât îmi va sta în putere, aşa-s făcut eu........
Mai vorbim, dragi prieteni,

Constantin Conţac