luni, 30 noiembrie 2009

De ziua Sfântului Andrei
Tradiţia spune că în ziua Sfântului Andrei, fiecare persoană, având credinţă în Dumnezeu, are obligaţia ca măcar o faptă rea anterioară să o schimbe cu o faptă bună.
Nu acelaşi lucru îl face şi deputatul nostru de Botoşani, dl. Andrei, chiar dacă e şi ziua lui astăzi. Mai mult, dl. Andrei a găsit de cuviinţă să publice la comandă, în Monitorul de Botoşani nr. 279(4138)/30.11.2009, articolul intitulat: "Dacă Băsescu l-a cerut pe Conţac, domnul Flutur nu poate fi acuzat de rezultatul slab al PDL".
În preambulul articolului, dl. Andrei Dolineaschi arată că alăturarea fostului şef al PSD Botoşani, cu referire la persoana mea, la grupul susţinătorilor preşedintelui Băsescu, a fost una din cauzele înfrângerii categorice, suferite de democrat liberali în Botoşani. Astfel, putem constata cât de grosolan încearcă manipularea cititorilor ziarului stimabilul domn Andrei. Însuşi, dl. Andrei recunoaşte că dl. Flutur confirmă că "nu am nici în clin , nici în mânecă", ceva personal cu PDL, ci doar ca un cetăţean cu drepturi egale la opinie, m-am declarat un susţinător şi un votant independent al domnului Preşedinte Traian Băsescu, pentru încă un mandat. Ceea ce este perfect normal într-un stat de drept în care mulţi alţi cetăţeni au făcut la fel.
Diversiunea folosită de dl. Andrei, în care îşi dă cu părerea că pierderile din primul tur al PDL, s-ar atribui chiar domnului Preşedinte T.Băsescu, prin acceptarea susţinerii din partea mea, îl dă drept mincinos chiar pe autorul articolului. În acest sens, invit cititorii articolului respectiv să meargă la pagina 6 din acelaşi număr al ziarului, unde se spune că 11 primari PSD chiar l-au susţinut pe Traian Băsescu.
Deci dle Andrei, din cei 27 de primari PSD, 11 au votat cu dl. Băsescu. Consider că alt argument pentru faptul că susţinerea mea a fost binevenită, nu este decât acesta. A se vedea articolul " Mircea Geoană s-a impus şi în secţiile speciale", de la pag. 6.
Şi încă ceva dle Andrei: acuzi că am lansat atacuri virulente la adresa colegilor PSD cât şi împotriva reprezentanţilor PDL. Nu neg în totalitate aceste acuze,dar vă înţeleg frustrarea, deoarece acestea acuzaţii erau şi sunt adevărate. Un mic exemplu: Ia spuneţi, voi cei lezaţi de acuzele mele , cum le demontaţi, punctual?
  • Ce aţi făcut concret pentru judeţul Botoşani ?
  • Prezentaţi o singură faptă benefică pentru judeţul Botoşani !

Aştept un răspuns, fără sforăieli şi înşiruiri de cuvinte goale.

CC

4 comentarii:

  1. Ai fost, esti si vei ramane un mare mincinos! Vei ajunge un nimeni! Chiar n-are rost sa tina cineva cont de ce debitezi tu! Imagineaza-ti tu ce-ti doreste sufletelul! Cel care scrie pentru tine sa dezvolte subiectul! Tu esti tabula rasa!
    Iarba rea!

    RăspundețiȘtergere
  2. de 20 ani asteptam aceste raspunsuri domnule Contac, trebuie sa recunoasteti ca si dvs. ati sustinut pe liste niste nulitati inclusiv din PSD, pacat ca abia acum ati realizat ca au fost si sunt oameni de nimic care stau bine la capitolul "vorbit" si la FAPTE NEXAM.
    Poate ca partidele se vor trezi si vor promova oameni cum sunteti dvs., care intai ati demonstrat profesional ca puteti conduce si apoi ati intrat in politica, ori in viata noastra politica e pe dos, putini, foarte putini sunt aceia care au realizat ceva ca mai apoi sa iasa in fata si sa incerce sa faca mai mult, prin politic pentru ceilalti. Vad ca musiu de Dorohoi s-a suparat, nu-i nimic poate se pune pe ganduri ca nu e chiar nimerit sa se dea capabil cata vreme n-a fost decat un consilier de sef de partid si atat, adica a carcotit, sforait la fel ca el si asta nu inseamna valoare, aviz Andrei D., sa-ti fie rusine ca ai mintit dorohoienii , le-ai luat voturile si acum le trimiti scrisori din capitala

    RăspundețiȘtergere
  3. Marius Chebac.17 iunie, 2010

    Cu toate ca sunt apolitic, am toata stima pt dvs,pt ca spuneti lucrurilor pe nume. Si nu multi sunt ca dvs.Dumnezeu sa va ajute!

    RăspundețiȘtergere
  4. Trimis de kudika144511 la 13 Iulie 2010, ora 15:56
    Bolnav de cancer la 24 de ani

    Mă numesc Magyara Rudolf Leonard, am 24 de ani şi bani prea puţini pentru a-mi permite medicamentele necesare tratării afecţiunilor de care sufăr. Nu am pe nimeni, am crescut, de la un an, în mai multe case de copii din Sibiu, iar de la 18 ani sunt pe drumuri. Acum dorm la un adăpost de noapte din Sibiu şi nu pot munci pentru că medicii mi-au interzis efortul fizic. Sufăr de ciroză hepatică, ulcer, leucemie şi scolioză toracică şi am nevoie, lunar, de medicamente în valoare de aproape cinci milioane de lei pentru a putea urma tratamentul prescris de medici. Mă adresez oamenilor cu suflet şi credinţă în Dumnezeu să mă ajute pentru a putea continua acest tratament. Cei care doresc, mă pot ajuta cu mici donaţii în contul deschis la BCR :
    RO36RNCB0231088855520001 (lei). Vă rog ajutaţi-mă! dacă nu, pot să mor!
    E-mail: rudolfleonard13@yahoo.com Telefon: 0757205495 Vă mulţu mesc anticipat. Boală, disperare, durere, neajutorare şi câte sinonime ar putea descrie situaţia acestui om. În jurul nostru în fiecare zi mor oameni. Mor sau trăiesc cu o frică teribilă de moarte din cauza indiferenţei noastre. În fiecare zi semenii noştri duc poveri grele în sufletele lor. Cine dintre noi este gata să întindă o mână de ajutor??? Nu pot să ajut acest om financiar, dar vreau prin acest anunţ să sesizez pe cei care nu stau cu mâna întinsă şi pot să pună ceva deoparte ca să contribuie la această nevoie. Dumnezeu spune că: religiunea curată şi neîntinată înaintea Lui constă în cercetarea văduvelor şi orfanilor în necazurile lor. (Iacov 1). Tu ce faci în acest sens. Contribuie şi tu la salvarea lui Rudolf. Am aflat despre situaţia lui de la el, când a lăsat mesajul de mai sus într-un comentariu pe acest blog. 0757205495

    RăspundețiȘtergere