sâmbătă, 5 septembrie 2009

Sincere condoleanţe familiei domnului Profesor Dorcu Aurel.
Îl rugăm pe bunul Dumnezeu să aibă grijă de sufletul acestui om deosebit, dascăl responsabil, model de dăruire şi sacrificiu.
Mulţumim sorţii că ne-a scos în cale un astfel de OM providenţial, de la care am avut de învăţat despre viaţă.
Dumnezeu să-l odihnească.

Cu tristeţe şi adânc respect totodată,

Conţac Constantin

fost elev al Domnului Profesor

Un comentariu:

  1. Domnule Contac,

    Citind comentariile dastul de rautaciosa ale Botasanenilor, m-a intreb cat de rau trebuie sa fie sa incerci sa faci ceva in judet. Ati fost lider local al PSD si am citit ca ati fost debarcat pe usa din dos, chiar exclus din partid. Puterea corodeaza omul...e specific la noi la romani si mai ales la PSD. Sunt membru fondator, dar astazi cand vad unde a ajuns un partid social-democrat, ce fel de oameni are la varf imi e rusine de faptul ca sa demonetizat ideia de stanga sau centru stanga.
    Am avut ocazia sa stau aprope un an un Botosani si sa cunosc cate ceva de prin zona...de unele lucru nu sunt incantat dar trebuie sa recunosc ca se si misca cate ceva in bine.

    Eu va doresc succes in ce mai reusiti sa faceti...

    Un PSD-ist scrabit din Bucuresti (R.I.N.)

    RăspundețiȘtergere