joi, 17 octombrie 2013

Dreptate

Bine că domnul Conțac a ajuns acasă.
Cine vrea să arunce cu pietre, să se judece pe sine, oare omul ăsta, trebuia să fie acolo, un an din viața lui ?
A câștigat societatea noastră ceva din asta? Trăim într-o lume mai dreaptă, mai prosperă , mai echitabilă? Ce simțiți?
Vedem că vrăjmașii lui sunt supărați, își strigă disperați frustrarea pe ziarele online, până la urmă și asta e o formă de exorcizare a propriilor gânduri și acțiuni. Să fie sănătoși, să se gândească la o vorbă veche : ”cu ce mâna  dai, cu aceea primești”, într-o mie de feluri,  de la viață.
Există totdeauna o balanță între binele și răul făcut, peste mâna și capetele noastre.
Îi dorim domnului Conțac SĂNĂTATE și să știe că sunt și botoșăneni, mulți, care au un gând bun pentru el, pentru faptele lui bune, cu cei nevoiași.
Avem nevoie de echilibrul și înțelepciunea unui om care a muncit o viață, botoșănean de-al nostru și dacă îl întâlnim pe stradă, ne ridicăm pălăria în semn de respect.
 
Platforma civică Botoșani

Un comentariu:

  1. Ma bucur ca am lucrat pentru un om atat de deosebit ca dumneavoastra. Succesul meu personal este rodul unei munci sustinute de o echipa exceptionala în cadrul companiei pe care o conduceti, si tin sa va multumesc pe aceasta cale. Imi pare rau ca la dumneavoastra nu s-a adeverit vorba „cu ce mana dai, cu aceeasi primesti”, referitor la bunatatea cu care ati tratat angajatii, dar mai ales oamenii care v-au calcat pragul. Faptul ca am citit randurile de mai sus mi-a facut o zi foarte frumoasa, bine ati revenit acasa domnule Contac! CU RESPECT DEOSEBIT, un fost angajat!

    RăspundețiȘtergere