joi, 15 noiembrie 2012

Omorâţi independenţii !

Nu este de dorit o candidatură Independentă, în actualul context, de aceea aceştia, independenţii  trebuie eliminaţi !
Curajul de a veni SINGUR în faţa electoratului se plăteşte scump, nu e bun unul care ar putea vota cum îi dictează conştiinţa sau mai corect, cum îi cer oamenii care l-au ales. Trebuie  scos în afara cetăţii, supus oprobiului public şi demonizat !
Oare nu ne-am fript, 22 de ani, cu "reprezentarea noastră" de către partidele  din parlament ?
Ba da, ne-am lămurit, însă neoferindu-se oamenilor o alternativă, românul ori s-a scârbit să meargă la vot, ori a votat cu capul altuia, iar rezultatul se vede în viaţa fiecăruia.
Îmi  pare rău, de tot ce s-a întâmplat, mulţi botoşăneni m-au ajutat să adun peste 13.000 de semnături de susţinere a candidaturii, au muncit pentru a le aduna. Încă o dată, le mulţumesc acelor "independenţi" voluntari, care voiau altceva decât înrolare şi trădare a interesului majoritar al celor, care până la urmă îi mandatează pe oamenii politici să-i reprezinte, adică "să ţină cu ei", să facă legi bune pentru ei.
Aceşti prieteni îmi sunt alături şi poate , într-o zi, visul lor de a gândi şi acţiona  singuri, pentru ei şi copiii lor, va deveni realitate.
Asta nu înseamnă haiducie modernă, ci o altă faţetă a democraţiei, în care un grup de oameni vor să fie "independenţi", vor să încerce şi această posibilitate, că democraţia noastră , originală, s-a cam dat în bărci, pe toate laturile şi am ajuns unde am ajuns.
 
Platforma civică Botoşani
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu